lørdag 27. november 2010

27 November

I dag var jeg, Arja og Cæsar innover hovedveien (Nipa) på Hasle, og hadde de bare løs med båndene etter seg i dag også da det var lite folk ute. Arja har fått en uvane i en av svingene innover der hun begynner å bjeffe mot noen store istapper som hanger ned fra en bergknatt mot veien, så dette har jeg arbeidet en del med i dag - Cæsar lurer på hva som skjer selvfølgelig, men han lager ingen lyder :)

Arja spiser is mens Cæsar lurer på hva Arja styrer med :)

"Sitte peeent for kamera = GODBIT!"
Det er tydelig at de to trives best løs, i dag har de sprunget ca 100 meter fra meg, der de herjer på veien bort fra meg, så snur Arja og kommer i hundre tilbake til meg, med Cæsar rett bak seg, slik har de sprunget fram og tilbake nesten hele turen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar