onsdag 24. november 2010

23 November




I dag har ting gått litt skeivt ut fra begynnelsen, men alt i alt gikk det ganske greit! Ikke bare å få timeplanen til å passe når man har 6 hunder som har sine faste klokkesletter!

Newfoundlanderen Herlige Hedda går kjempegreit overens med mine to, og lille Cava er storbegeistret for store bamsen!

Litt forsinket og etter timeplanen pga ett legetilsyn dro jeg med Arja å hentet Cæsar, og siden jeg hadde tilsyn hos Ernst egentlig kl 13.15, så måtte vi ta en kjapp tur - så da gikk vi oppi Hasle siden det er den nærmeste turstien. Vi holdt ett høyere tempo og jogget en del, og det tok Cæsar som en invitasjon til lek, så da "herjet" jeg litt med han - det er gutten glad i skal jeg si!
Siden vi jogget en del, fikk jeg ikke dratt med kameraet, men en liten oppstilling foran bilen til slutt, det fikk vi til - Arja er kresen på underlaget, så hun ville ikke legge seg ned da, men hadde ikke regnet med noe annet =)





Hos Ernst gikk det veldig greit - han kommer gående trøtt og gjespende ut av buret sitt når jeg kommer, og er omtrent ikke ferdig med å strekke på seg før vi er ute i hagen, slik som alle dager jeg er hos han Han går rett og gjør sitt fornødne, deretter setter han seg ned foran meg og ser på meg litt, før han snuser litt rundt i hagen.
Når vi kommer inn igjen er han alltid i lekehumør - og da må jeg se til hvor han går, ellers blir hanskene mine stjelt - men ett "Nei" er nok for at Ernst hører på, og går heller bort til en leke. Etter litt lek ordner jeg vann og mat til Ernst - noen ganger spiser han opp alt, mens andre ganger er han nesten bare opptatt av meg slik som i dag - og da tas maten bort etter ca 10 min. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar