mandag 15. november 2010

11 November

I dag tok jeg også med Arja på tur med Cæsar, og lot Arja gå i langline siden vi har trent mye på det siste tiden.
Vi gikk på Hasle i dag også, men fulgte en liten "jegersti" som går oppover i skogen. Da vi kom godt halvveis hørte vi ett forferdelig hunde-bråk like nede ved veien, men vi gikk videre en stykke til. Plutselig stoppet både Cæsar og Arja, og det hørtes "klampring" på stener ett stykke inni skogen bak oss - og da tenkte jeg bare Elg, Elg! 

Oppmerksomme på lydene bak oss..

Arja: "Hører du det jeg hører, Cæsar?"
Etterpå fikk de begge fart på seg, og "flyktet" innover stien vi gikk, jeg holdt meg rolig og fikk de beroliget noe, men når nervene mine først kommer, så blir de jo en stund, og det merket nok hundene også.
Vel tilbake på "hovedveien" bykset de fram og tilbake, litt lekende, litt snusende, og det er moro å se at Arja er blitt mer leken ilag med Cæsar etterhvert :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar