mandag 15. november 2010

13 og 14 November

Med forkjølelse, feber og ganske rennende nese har vi tatt en litt rolig helg - Doffen har oppført seg eksemplarisk, mens Arja stort sett har vært oppe hos sin kjære onkel i helga - mon tro om hun får noe godt der oppe siden det er så attraktivt å være der?
I oppdrag denne helga hadde jeg fått pelsen til Doffen - for Bichon Frise har til "vane" for å få tovet pels, så jeg satte igang lørdags formiddag å vasket, greiet og kjemmet. Etter totalt 6 timer denne helga, med kjemming for å få ut flokene , så jeg at enden var langt unna, så jeg begynte å klippe, og gjett hva jeg fant da? - Jo - Mer floker! Jeg ble ikke ferdig med Doffen, for det er jo måte på hvor lenge han orket å sitte i slengen, så vi skal prøve å fortsette en annen dag med prosjektet :)
Men det var utrolig koselig å ha han på besøk, og han var en del av "gjengen" fra begynnelsen av - Til tross for at Doffen fikk litt hjemlengsel på lørdagskvelden, tror jeg at han trivdes godt her.


Men Doffen har ikke skjønt at Fotoapparat = Godbit enda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar