lørdag 20. november 2010

19. November

I dag har jeg hatt totalt 8 hunder, inkludert mine egne - en flott dag!

Dagen begynte med å dra innom pudlene Snuppa og Nusse som skal være alene hele dagen. En luftetur, skifting av vann og litt godbiter fikk de, så bar det videre for å hente Cæsar for turen sin.

Vi gikk i skogen på Hafslund, jeg Arja og Cæsar.  Til å begynne med hadde jeg begge i langline,, men så møtte vi blant annet på en som var ute med både Cavalieren sin og huskatta - katten var verken Arja eller Cæsar fornøyd med - men de ble bare stående å "gape", så vi gikk videre uten drama - da skiftet jeg til bånd på begge to siden jeg så det var flere hundeeiere på tur.

Arja og Cæsar har etterhvert blitt kjempegode venner


Vi fulgte alle mulige stier i skogen i dag, så fikk litt mer bekjentskap rundt der i dag i forhold til forrige gang, og hundene storkoste seg.


I farta!


Etterpå var det tilsyn hjemme hos Ernst, noe som alltid pleier å gå rolig for seg - han er alltid veldig glad og leken når jeg kommer, men roer seg når jeg går. 

På ettermiddagen var jeg på to tilsyn til hos Snuppa og Nusse, og selvfølgelig måtte Cava også få en liten tur før "besøket" kom.

I ca to uker framover skal jeg passe Newfoundlandshunden Hedda og Eurasieren Raiko for min tante som skal bort - de har ordnet med ett hundehus på tilhengeren slik at Hedda sover ute - for hun liker seg nemlig ikke inne! 
Raiko er ute om dagen, men sover inne på natta - og han er litt spesiell - han går nemlig ikke på parkett - så han må ha gulvmatter hele veien i huset for å komme seg noen plass!  Raiko er en skjønn mannepyse i allefall  ;) Bilder av de kommer etterhvert!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar