mandag 15. november 2010

15 November

I dag er jeg i litt bedre form, men tar det fortsatt med ro - Arja og Cæsar var begge klare for tur, så vi gikk ca 40 minutter tur i dag. Kameraet glemte jeg hjemme, så det har jeg nå lagt klart til neste gang vi skal på tur.
For å kompensere litt for hastigheten min, hadde jeg langline til både Arja og Cæsar i dag, og gikk hovedveien på Hasle innover.

Arja er ikke den som går særlig langt unna - når hun kommer ca 50 meter unna meg, stopper hun å venter på meg. Cæsar var nok også av den grunn litt mer i nærområdet, og de smålekte mye på turen innover, sprang litt inn på skogsstiene, for deretter å komme gallopperende ut for å hilse litt på meg - hunder med liv og røre er utrolig deilig :D På tilbaketuren møtte vi en annen hundelufter som gikk tur med rottweilervalpen  si, og de hilse fint alle tre - Cæsar var kanskje litt vel interessert i å leke, men la seg ned når jeg snakket til han.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar