tirsdag 6. september 2011

Der jeg vokste opp.


Jeg har lyst å dele noen bilder fra plassen jeg vokste opp! Jeg har akkurat vært en tur "hjemme" på Ringvassøya, der vi var en tur på Grønlifjellet, samt på en tyttebærtur senere på dagen. Arja og Cava ble igjen her sør, men de blir garantert med senere slik at de får noen flotte fjellturer de også! Vi hadde derimot mors Cairn Terrier, Kalinka.
Vannet dere ser på bildene er Norges største innsjø på øy, Skogsfjordvatn (på samisk Gusmmorjavri). På ett av bildene ser dere bygda fra Grønlifjellet og ett annet bilde viser utsikten fra verandaen vår.
Denne plassen er den største kilden til rekreasjon å sinnsro som jeg kjenner til i allefall ;-)
Har flere ett slikt sted som noen vil dele her?




2 kommentarer:

  1. Å så fine bilda!!!! E d meininga det skal være rute på dem?

    SvarSlett
  2. Nei e ikke meninga at det skal være rute, men det blir rutate når æ laste rett fra mobilen på bloggerprogrammet.

    SvarSlett