mandag 12. september 2011

Våt dag!

Regn regn å atter regn! I går var jeg å kjøpte agility-hinder, da jeg syns Cava trenger mer muskulatur å spenst i bakbena. Jeg hadde håpet å komme igang i dag, men regnet gjør det vanskelig for teste det ut - så når det slutter å regne, blir det nok mer moro :-)

Turen med Bobo gikk flott, jeg fokuserte litt på kontakt i dag, da jeg syns det er greit å få litt kontakt selv om det er "hundens egen tid". Oppe i skogen la jeg ut spor til Bobo, først 20 meter, å så 15 meter med en vinkel. Første sporet gikk helt uten problem - han hoppet over 2 godbiter, men fant endepunktet i en fart ;-) sporet med vinkel tok litt lengere tid, å han søkte både nord, sør og øst før han fant sporet mot vest - så nesa gikk på høygir;-)

Når jeg allerede var gjennomvåt, skulle jeg få Arja, Cava og Doffen med på en tur. Når verste regnet kom, hadde jeg tre gjennombløte hunder bak meg som ikke for all godis i verden ville gå videre :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar