tirsdag 27. september 2011

Hundeeiere i bedre form enn andre?

Det er ikke ukjent at hundeeiere tilbringer mye tid med å gå turer med hundene sine, men det er ikke alle som ser hvor mye mosjon som ligger i det. Når jeg går tur, er det langt ifra den spaseringen jeg gjør inne på ett kjøpesenter! Vi leker å springer litt, har kappløp når jeg har flere hunder med, tar avstikkere ned i grøfter å opp bakker. Jeg tror det er sjeldent jeg ikke er svett etter en tur. Og jeg ser jo at en time i skogen er vel så bra som en time på treningssenter! Kan dere da tenke dere hvor mye mosjon man får av 3-4 timer med tur hver dag? ;-)

I går var Bobo å jeg i skogen på hafslund, der vi storkoste oss med å lukte å sondere terrenget :-)
I dag var Arja, Cava å Bobo med meg i skogen her på hasle, å de fikk springe "løse" i langline å koste seg stort! Arja tok fram alle pinner som hun fant, å både Cava å Bobo lekte med :-)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar