torsdag 8. september 2011

Endelig en godværsdag!

Dagen i dag har gått til vill lek og kos i hagen med Zico, Arja og Cava - noe vi storkoste oss med! Arja er vanligvis ikke interessert i å leke med andre hunder enn Cava, men i dag troppet også hun opp til lek med Zico! I går var Zico en stor ertekrok nesten hele dagen, å hang ofte i ørene på Cava - i dag sa jeg ifra med ett høyt "oi!" når han prøvde seg, å da sluttet han tvert ;-)

Senere var jeg å hentet Bobo for en tur. Vi gikk tilfeldigvis forbi mitt hus, å da hentet jeg like godt Arja og Cava også! Til å begynne med gikk det mye i surr da Bobo kun var interessert i Arja, men etterhvert gikk det strålende! Jeg brukte litt tid på å lære Bobo hvor han skulle gå i forhold til resten av flokken, så satser på at det går glatt etterhvert;-) Fikk til og med ett "samlingsbilde" av de!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar