onsdag 31. august 2011

Ikke alltid etter planen.

Onsdager har jeg "dagis" her, å var i dag spent på å la Zico å Ernst møtes. Men Ernst ble dårlig da han kom, å kastet opp/brekket seg hele tiden, så han ble både sliten å frustrert ganske raskt. Jeg bestemte meg heller for å kjøre han hjem, da det  virket som at han ble bedre når han slappet av. Ernst fikk ett lite besøk på formiddagen for sikkerhets skyld, selv om han ikke var helt i form da heller, virket det ikke som det var noe alvorlig.

Kl 9 hentet jeg Zico, som veier 5 kilo mer for hver gang jeg ser han! Eierne har gjort en flott jobb med bitehemningen, å det er tydelig at han blir mer voksen nå. Kloklippen gikk som en drøm, å etterpå gikk vi ut i hagen for å leke. Det ble noen spretne bilder i allefall!
Som en grei roligtrening før vi gikk inn, kastet jeg ut godis på plenen som de fikk lete opp - det er flott trening for nesa :-)
Etter en liten lur, bar det ut på tur - de første 20 minuttene var jeg ganske svett av dragingen fra zico, men det ble litt bedre etterhvert.
Slutten av dagen ble det innekos da tordenværet regjerte ute, men det må jo sies at det er litt deilig med en stor voffse å to små som ligger tett opp i fanget på meg å snorker etter en lang dag ;-)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar