onsdag 24. august 2011

Ernst "tilbake" etter ferien

Etter nesten 2 måneders opphold, kom Ernst på besøk igjen i dag. Gleden var stor, å de fikk leke godt i dag, Ernst er mer familiemedlem enn en hund på besøk, det tror jeg Cava også er enig i ;-) Ernst å Cava har derimot blitt flinke på å samarbeide, å i dag var det toalettrullen de klarte å få ned fra papirholderen, å hadde det særdeles moro med den noen minutter før jeg kom å ødela moroa ;-)

I dag har jeg begynt å bruke hunderommet, det er mer ett midlertidig hunderom før det skal bli ett bad. Der har vi 5 soveplasser, 2 bur å alle hundeleker å bamser. Det blir ikke å bli brukt som noen "oppbevaringsplass", men mer som en sikkerhetsplass for meg og hundene hvis jeg må gjøre noe der hundene ikke er under oppsyn, som f.eks hente posten eller må på toalettet, etc.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar