tirsdag 25. oktober 2011

Daisy på besøk!

I helga var Cavalieren Daisy på besøk for første  gang! Hun er ca 4 mnd gammel, å med min elsk for denne rasen, var det kjærlighet ved første blikk fra min side ;) Arja tok morsrollen, å Cava var leke-kompis - de koste seg så godt!





På mandag var Daisy med på turen med Bobo, Arja og Cava - hun fikk sitte i ryggsekk framme på magen min, å det gikk helt greit! Jeg måtte desverre kutte turen, så ble bare en halvannen time, men hundene klaget ikke :)


I dag har Arja og Bobo vært på tur, og jeg merker at hun trives bedre med Bobo nå - Bobo er litt vilter, så da blir Arja veldig rolig og "dannet". I dag virker det som at hun klarer å slappe av, så da springer hun mer, å dulter litt borti Bobo for å si at han er "kompis" - det ble Bobo veldig glad for! :)

Cava og Ernst har også vært på tur i dag, å det gikk veldig greit - Cava er akkurat ferdig med løpetiden, men Ernst har respektert henne såpass at han ikke prøvd seg ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar