onsdag 2. november 2011

Forrige uke :-)

Forrige uke var jeg nok litt i tåke, så tok ikke så mye bilder som jeg hadde tenkt, men her er i allefall bildene fra en tur med Arja og Bobo, og en tur med Cava og Ernst. Dagene er til tider travle, så da har man ikke så mye tid til annet enn hunder - når jeg også er på hundekurs flere dager i uka, kan det bli lite fritid - men det er utrolig moro!














Nå har jeg kommet meg på bena igjen etter noen dager sykemeldt, å det er deilig! Gleder meg til resten av uka å hva den måtte bringe ;) Zico er her i dag, å vi har allerede vært en tur i skogen å plukket godteri ;) Zico er en gladgutt - alltid - å de andre venner seg bedre å bedre til han, selv om han er litt stooor ;) Skal se om jeg får lastet opp bilder av dagen senere!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar