fredag 11. november 2011

Fredag igjen??



Jommen ble det ikke fredag igjen, å i dag var jeg på tur med Mats! Vi prøvde en ny antitrekke-sele som skal hjelpe til når man lærer hunden å ikke dra i  båndet. Det gikk kjempeflott, å Mats tok det med en gang - på slutten av turen festet jeg bare leiebåndet i hals-båndet igjen, å jommen gikk ikke Mats like fint da også!





Litt lett lesestoff for en fredags kveld:


http://www.nkk.no/nkk/public/openIndex?ARTICLE_ID=13053

Det var nemlig slik at når jeg fikk Arja, å jeg så hvor mye hun hadde kjedet seg hver dag jeg hadde vært på jobb (les:hvor mye hun hadde ødelagt eller spist på), så fikk jeg utrolig dårlig samvittighet. Jeg var så heldig i Nord-Norge at jeg bodde like ved jobben, å da kunne jeg stikke innom henne i matpausen å lufte henne hver dag. Når vi da kom sørover, var det 10-15 min kjøring fra jobb, å da rakk jeg ikke å dra innom Arja lengre - noe som resulterte i at jeg fikk både ødelagte ting, dårlig samvittighet å mindre arbeidslyst. Hadde det ikke vært for at min kjære svigerbror/leietaker jobbet natteskift, å kunne passe de når min kjære ikke var hjemme, så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort.

Så slik startet tanken min på å starte ett eget foretak, med mulighet til å ha mine hunder med i hverdagen, i tillegg kunne hjelpe andre som hadde samme dilemma som meg.

God Helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar