fredag 21. oktober 2011

Lite flink på oppdatering!


Uka her har gått som en vind, å jeg har ikke fått tid til å oppdatere bloggen noe.  Her kommer i allefall litt oppdatering på en del av tingene vi har gjort denne uka!



Mats å jeg har vært på tur igjen i Hafslundskogen, å det er alltid like koselig - rundt å snuse, å gjerne en del lek med pinner og lignende.. Jeg kastet også ut litt godbiter i skogen som han fikk snuse fram, å han kom ofte innom for å sjekke om jeg ikke hadde mer i lomma!



Mandag var jeg, Bobo, Arja og Cava på langtur helt ute på tuppen av Nipa! Vi hadde litt pause imellom, å jeg hadde nykokt kaffe på kanna mens hundene fikk løpe rundt å snuse å leke litt. Arja satt som regel bare å så på meg for å manipulere til seg godbiter - det er noe hun er flink på!


              Det ble en litt våt affære, men hva gjør vel det når man blir varm av aktiviteten?


Å så en liten flom av bilder fra Hage-arbeidet vi utførte så flott på onsdag! Jaggu er disse firbente inneforstått med hva graving og luking er!

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar