onsdag 5. oktober 2011

Onsdagens dagis


Nå nærmer denne dagen seg slutt, å alle hundene ligger langflat, så da kan jeg poste ett innlegg om dagen her! I dag har vi hatt en herlig dag, med masse kos å lek i hagen! Zico og Vega er uatskillelige, å de leker å koser seg masse! Zico har vært litt "på henne" i dag, men med noen beskjeder om at det ikke var greit, sluttet han. Arja og Cava syns Vega å Zico er litt bøllete ilag, da de kommer springende i sin egen lek, å gjerne bare hopper over de om de er i veien. Jeg har jobbet litt med dette, å på slutten så roet de seg ned slik at de stoppet opp før de skulle til å deise inn i de andre hundene.




 
Vega i farta! 



 
 Fine Zico!


 
 I leking!



 
 Ute på tur! Langlinene hadde krøllet seg i den største floka under bilferden i helga, så jeg ga opp de - så jeg hadde på meg magebelte som jeg festet Zico å Vega i, så hadde jeg Arja og Cava i hvert sitt bånd. Til å begynne med ble alt bare en stor floke med hunder som gikk over og under hverandre, å i alle retninger! Men når jeg fikk oversikten til å vise hundene hvor de skulle gå, å når de skulle stoppe, så gikk det finfint!




Vel hjemme fra turen hadde vi det litt koselig trening på sitt og bli-øvelser. Det gikk strålende gang på gang, så jeg måtte få ett bilde av gjengen ;)


Så nå skal alle hjem til sitt, å regner med de snorker videre en god stund ;) Ha en flott dag!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar