mandag 3. oktober 2011

Mandager ikke alltid blå!



Mine mandager pleier sjeldent være blåmandager, kanskje det har noe med mine kompanjonger gjennom dagene?

Cava og Bobo var med meg på tur i dag, å vi dro opp i skogen over Hasle. Cava fant noen blåbær som stod igjen, å snart var både Cava og Bobo på blåbærplukking! Det var ikke mange som stod igjen, så de måtte bruke nesa godt, å Cava fant til slutt bare tyttebær - smaken kunne hun ikke helt si var så god, for ansiktet vrei seg alle veier når hun smakte på den ;-) Bobo var smart nok til å holde seg til blåbæra, han ;-)






Etterpå skulle jeg gå tur med Cæsar, så da tok jeg like gjerne med Vega som er på besøk i dag!
De er begge "grøfte-gjengere", å hopper oppi hver en dam eller bekk som fins i nærheten. 
De lekte mye på turen, men fikk tid til å snuse å gjøre det de måtte også. 


Vel hjemme brukte vi resten av dagen i hagen, å allemann sprang etter hverandre som olja lyn rundt i hagen. Doffen er stor i munnen, men rask å springe, så han likte best å springe etter å kjefte litt på de andre, mens når de andre sprang etter han, kom han springende mot meg for å gjemme seg ;) Vega var litt skeptisk når han satt i gang med kjeftingen, men skjønte etterhvert at det ikke var for "alvor". 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar