tirsdag 5. april 2011

Oppdatert hjemmesiden, m.m

Nå skal jeg, eller jeg skal prøve å holde bloggen og hjemmesiden litt mer oppdatert framover. Nettsiden er endelig oppe nå, og har laget en ny banner etter turen vi hadde på fredag (måtte det bli mange flere slike turer :)

Første helga i April hadde vi besøk av den 10 år gamle tibetanske spanielen Rolex. Til å begynne med var mine jenter ganske reserverte ovenfor han, men etterhvert både lekte de, og sov ilag. Rolex ble etterhvert husvarm, og yndlingsplassen var nok armkroken til Tommy :)

Fredag hadde jeg jobb til 12, men etterpå dro jeg å hentet Shiba'ene My og Mio, og så pakket vi klart ranselen å gikk til skogs.
Til å begynne med var ikke My og Mio noe interessert i de andre hundene, men når vi nærmet oss toppen virket det som de hadde glemt alt. Når vi slapp de løse (Ja, noen timer etter båndtvangen inntredde, men har man pølser med så er det ikke stor fare for at noen stikker av;) 

Her er ett aldri så lite bildeskred!








Nå begynte maten å lukte temmelig godt ja ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar