mandag 18. april 2011

Tar det litt rolig med blogging denne uka :)

Disse tre dagene før påska setter inn ser ut til å bli hektisk nok for min del, så jeg skal lage ett innlegg på torsdag med bilder og historier fra hunde-dagene her ;)

Slenger ut ett bilde av min nyeste "kreasjon": Mat-hetta til hundene! Jeg ble lei av å greie ut steinharde floker med mat og beinrester i ;) 





I dag har planleggingen av sommerferien begynt, og har allerede booket litt hundepass - så raska på dersom dere vil ha hundene hos meg når dere skal bort.

For de som ønsker å vite mer: 

Jeg driver ikke noen kennel, så hundene lever å bor ilag med oss inne. Hundene får 1-2 timer tur hver dag hos oss, og jeg liker å bruke dagene til trening, en del lek med ball etc. Hunder som skal være her på besøk over lengere tid er nødt til å gå overens med de hundene som bor her, så vi er nødt til å bli litt kjente før passet. Jeg tar kun imot 1 hund på pass om gangen, 2 hunder dersom de bor ilag til vanlig. Hundene må også være vaksinerte. De blir ikke sittende i bur hos oss og jeg sjekker hundene for flått daglig. Jeg har 1,5 mål inngjerdet hage som hundene springer løse på, og om sommeren bestemmer hundene selv om de er ute eller inne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar