fredag 29. oktober 2010

28 og 29 Oktober

Høstvær! I går (28.10) var det tid for tur med Cesar igjen - det var opphold da jeg hentet han, og i dag hadde jeg lille Cava også med. Når vi hadde kommet til skogskanten og startet en av løypene her i Hasle, tok det ikke lang tid før regnet meldte sin ankomst - Jeg hadde tatt med kameraet som jeg tenkte å blitse litt med, men med det regnet som var, ble det ikke trygt å bruke kameraet. Når vi hadde kommet halvveis i løypa begynte Cava å fryse veldig, og det fulgte med at hun bare satt seg ned å gråt til meg - så da bar jeg henne i ryggsekken resten av veien - Tror ikke Cesar heller likte regnet for han satt seg også ned med nesa vendt hjemover. Med to ganske besluttsomme hunder bar det da tilbake, men vi fikk 45 minutters tur i allefall :) Satser på litt bedre vær framover!

I dag har jeg kun hatt ett oppdrag, og det var hos Ernst - Da var det først ut på plenen for å gjøre fra seg - jeg har enda båndet på selv om eierne bruker å ha han løs, men tror det kan sløyfes om ikke så lenge. Så var det inn igjen, der vi byttet til friskt vann, og koste litt på ganggulvet før maten ble servert. Så var jeg ferdig, og gikk ut døren - og Ernst er en flink valp som ikke lager en lyd når jeg går :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar