mandag 25. oktober 2010

08 Oktober

I morges ringte Cesars eier og lurte på om Cesar kunne få seg en tur, så halv 12 dro jeg å hentet han. Arja fikk være hjemme, men Cava var med i bilen da jeg ikke har lært henne å være alene så veldig lenge enda.

Når vi ankom turstien ved siden av oss, var Cesar vanskelig å få med - ville bare tilbake til bilen! Etterhvert skjønte jeg at jeg måtte ta Cava med, og da gikk vi grusveien å inn på en av skogsstiene. Cesar var veldig fornøyd med turkammerat, men Cava er så liten enda så vi gikk tilbake å la Cava i bilen igjen etter en stund. Da gikk jeg og Cesar en annen sti, og Cesar fikk gå ett høyere tempo. Cesar er veldig leken, så med gummiballen med meg, var jeg ett interessant emne - en gladere hund får man ikke da!

Senere på dagen kommer Leo som jeg skal passe for helga, en kjempekoselig cocker spaniel. Han er utrolig glad i kos, nesten hele kvelden satt han ved bena mine å ville kose. Leo er ikke noe særlig glad i Cava, hun blir litt i det meste laget for han, men hun holder seg på litt avstand, mens Arja og Leo går kjempeflott overens.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar