mandag 9. mai 2011

Sommervær å bading!

I dag har det vært ca 20 grader å deilig sol ute, så hundene har fått storkose seg i vannet i dag.

Tassen har vært her på dagpass, å de har lekt kjempemye ute i hagen - Tassen og Arja går veldig godt overens, å alle tre leker aktivt ilag - en liten fotoserie her:

Klart vi kan sitte pent!

De varierer mellom å ligge å slikke hverandre og å leke

I sine egne tanker..

Er så glad i blinkskudd av hundene, så kan ikke dy meg med å legge ut ;)

Tassen: "Koom å taa meg!"

Litt senere utover dagen gikk vi en fin tur der vi avsluttet runden nede ved Glomma, Arja har begynt å tø opp litt, å virker som hun liker å plaske litt rundt i vannet, mens Cava og Tassen var litt mer tilbakeholden.


Arja fikk med seg de andre ut i vannet ved å si ifra om at hun så noe spennende der ute ;)

"Hallais!"

Tassen koser seg med pinne, men da hundepasseren kastet den ut i vannet, turde han ikke gå etter ;)

Med blikket stivt på en kongle som flyter i vannet

Arja var dristig, mens de andre stod som publikum

På ettermiddagen hentet jeg Anton for å gå en tur i marka, i dag gikk vi en tursti ved Isesjø, der vi stoppet litt nede på stranden for å drikke. Anton dro så hardt i båndet da vi nærmet oss vannet, at jeg plumset uti med den ene foten - nå var det heldigvis så varmt det ikke gjorde noe da ;)

Deilig å nyte lukten av blomster, samt se de fine hvite snøklokkene

"Apport!"

Anton får tak i pinnen før den rekker å komme for langt ut

Og vannet ser så uimotståelig deilig ut når det bølges slikt i overflaten, at jeg klarte ikke å stå imot fristelsen selv ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar