mandag 30. mai 2011

Liv i heimen!

Siste uken(e) har gått ifra meg! Arja fikk løpetid 17 mai, så dagene her med hannhunder kan sies å være litt strevsomme! Så lenge de får være i nærheten av Arja er det greit, å selv om Arja er aldri så glad i denne oppmerksomheten fra gutta, må jeg være tilstede hele tiden å følge med at det ikke blir noen valper av blandingen "Fransk CavaBull", "Bichon Cavalier", osv.



Forrige uke hadde jeg fire flotte turer med Cæsar! Mandagen var han rimelig høyt og lavt, og da gikk vi oppover en tursti på Hasle. Jeg ble ofte dusjet av bekk-vann etter Cæsars små dukkerter i bekkene langs stiene ;) Onsdag og Torsdag var vi på Haflsund, og møtte på labrador-"vennina" hans - Hun er 10 år, og fortsatt like rask som Cæsar!
Fredag gikk vi på Nordlitoppen å tok en ganske rolig tur - Cæsar var ganske bestemt på at han skulle lukte å snuse i dag, så lot han ta ting i sitt eget tempo.
Noen bilder fra turen på Hasle:
Leeek med meg!



En liten pustepause mellom øktene

I dag har Tassen vært her, å gjett om han var glad for å komme hit - tispe med løpetid er storstas! Tassen hører veldig greit på meg, så det er som regel ikke noe problem, men han kan prøve seg når jeg snur meg ;) Arja sier ifra når det er nok, å Arja får en del pauser i løpet av dagen. Tassen er kastrert, så det er heldigvis ikke noe fare for "Tassebarn" i allefall.

Cava og Tassen har vært i full firsprang i dag, så når klokken nærmet seg 13 lå de begge rakt ut!
Vi gikk en god tur opp på toppen bak her i dag, men det ble litt mye stress for Tassen å få rumpa til Arja foran seg så ofte, så det ble litt kaotisk ;)

Tassen er glad i å bruke pinner for å få igang leken

Cava ser ut som en feilfarget puffe-løve i farta
Tassen ber om tillatelse for snusing - Arja sier "Nei" :)
 Nå er hjemmesiden oppe igjen, blir å oppdatere litt etterhvert nå - www.hunde-service.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar