torsdag 12. mai 2011

12 og 13 mai!

Torsdag var jeg og Cæsar ute på skogstur, å det er alltid storkos - Det ble ikke bading i dag da det var litt kjølig vind ute, men tror Cæsar hadde det ganske moro uten bading også :) Han har blitt nappet ferdig nå, og er utrolig nydelig - syns nesten han har ett litt majestetisk preg over seg.


Veldig fint bilde forutenom at reimene ser særdeles stramme ut, men det er siden han snur seg på den måten























































Alt skal luktes å snuses på!

Innkalling er aldri noe problem!
Cæsar er veldig kontaktsøkende, å når han gå i langline, så kommer han ofte tilbake, går rundt meg å går ilag med med på venstre side for å legge snuten inni handa mi. Å kaste pinner er også veldig moro, men han har en tendens til å stikke av med pinnen for å legge seg ett stykke unna å tygge på den, så da bruker jeg heller ballen som jeg visste i forrige innlegg. Når vi gikk tur på torsdag, drev jeg å kastet ballen forskjellige plasser inni skogen slik at Cæsar måtte leite litt, men en av gangene kastet jeg den plutselig rett mot en jogger som kom løpende, så joggeren fikk seg en real hilsing av en tobeint Cæsar! Heldigvis syntes joggeren det gikk bra - Puh!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar