onsdag 15. desember 2010

15 Desember

I dag har Ernst vært her, og dagen begynte rett på leking! Cava, Ernst, Raja og Arja sprang allesammen rundt på gulvet en times tid og syns det var helt utrolig å se hvor likt de leker, og hvordan de rullerte på hvem som lekte med hvem! Jeg fikk ikke tatt bilder siden kameraet var til oppladning da.

Etterpå sov allemann (og jeg med) en times tid ute på stua før jentene mine fikk mat og lufting. Ernst fulgte med, og vi hadde en aldri så liten lekestund ute i hagen før alle gikk inn igjen.
Etterhvert oppdaget Ernst at Raja hadde løpetid - å grusomt interessant det var! Raja sa tvert i fra ved å bjeffe en gang til Ernst, og jammen tok han ikke hintet - i 2 timer gikk han alltid godt rundt henne når de møttes, og brukte godt med dempende signaler - gutten har fått manerer :D

Etter 2 timer ville Raja leke med han igjen, og når hun inviterte til lek visste ikke Ernst helt hva han skulle gjøre, så han stilte seg i "lekestilling" med forkroppen ned å rumpa opp, og bjeffet til henne (1 gang jeg har hørt Ernst bjeffe!), og da var de to på gang i leken igjen.
Så utover dagen har Cava, Ernst og Raja lekt nesten hele tiden, men med mange pauser med lufting, mat og vann, og litt godbiter.


I 12-tiden dro jeg avgårde en tur for å lufte Shiba'ene My og Mio mens Bjørn holdt "fortet" her hjemme, og da var endelig kameraet oppladet nok til å ta noen bilder, selv om gleden med kameraet ikke var lenge (kulde + batteri = æsj).

Vi begynte med å gå nedover litt på lysløypa, der jeg tenkte vi skulle ta en skogstur i dag også, men My og Mio var fast bestemt på å gå nedover mot en fotballbane i nærheten, så da havnet vi på en "sivilisert" rundtur.

My i profil


Er det dette man kaller erteris?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar