lørdag 11. desember 2010

10 Desember

I dag har det vært 5 hunder i hus - Arja og Cava, Raja, Ernst og Doffen. Doffen liker jo ikke andre hannhunder, så han har vært ute i gangen ilag med Arja, og Raja, så har jeg byttet litt om iblant slik at allemann fikk være litt ilag her.

Cava og Ernst har vært som erteris i dag, høyt og lavt, plutselig oppe i sofaen, neste sekund i stolen, sekundet etterpå på kjøkkenet - så de har virkelig fått "kjørt" seg i dag ;) Og ingen krangling i det hele tatt heller, det er jo så deilig å se når de er så "enige" :)


Når dagmamma er på gulvet, skal man kooose på fanget  :D

I en roligere økt av leken fikk jeg tatt ett bilde


Raja var skikkelig sint på Doffen her på morgenkvisten, men så skjønte jeg jo - Raja har fått løpetid, og avviste Doffen som ville lukte på henne - Han turde ikke prøve seg mer, men hun "tødde" litt opp så de to og Arja lå samlet i en korv i gangen en stund - koselig å se ;)

Hvorfor ligger beinet mitt der!??
 Raja fikk ikke tyggebeinene sine i dag, for Doffen er allergisk mot disse, så han fikk tak i ett tidligere, så da får det vente til Doffen har dratt ;)


Arrrgh - får jo ikke opp slangen i sofaen!!! (2 meter lang...)
    



Kl 15.00: Da var energien tom i Cava og Ernst valpekropper, og tror Raja også var sliten av mye liv å røre her i dag ;)


Raja og Cava foran peisen på skinfellet - deilig!

Så var planen å gå tur med Cæsar og Arja på formiddagen, men fikk ikke start på bilen! Det har jo vært rundt 20 minusgrader her siste tiden så tenkte det var batteriet, men det ble mildvær utpå ettermiddagen og da fikk jeg den igang igjen, så Cæsar fikk en kveldstur (Da tok jeg Cava med å gikk i området her, siden hun hadde sovet siden kl 15) Så var det bildene av Cæsar og Cava:  Mørket + refleks + blits = blir ikke bra! Men vi fikk en liten tur i allefall, og Cava var overlykkelig av å møte Cæsar igjen =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar