tirsdag 14. februar 2012

Ute på tur!

Nå har jeg vært ute med mitt flotte mobil-kamera igjen å knipset noen heller dårlige bilder, men legger ut noen av de i allefall.


Tur med Troy, Bianca og Biko på mandag var flott - det var akkurat 0 grader ute å litt sol i horisonten, så det nøt vi godt av! Ingen av de er av typen som stiller opp til posering, å Bianca snudde helst baken til når jeg skulle ta bilde, men noen greie bilder ble det.

 
Fine Troy betrakter utsikten


  
Bianca: "Titter bare bort å håper hun ikke klarer å få noen bilder av meg!" 


Biko: "Jeg vet du har noe godt i lomma, ikke prøv å lur deg unna!"


Jeg har også vært på tur med My og Mio, å vi fikk med oss en ekstra turkamerat idag! Til lettelse for eieren tar jeg ikke betalt for kattelufting :-)  Pus fulgte etter oss halve turen, men når det kom andre hunder, gjemte hun seg pent i skogen for deretter å springe etter oss når kysten var klar. Koselig var det i allefall :-)

 


Jeg hadde også Zico med en tur til Tunevannet i dag. Han fikk møte på en tibbe som ikke var så aller begeistret for unge spillopper, men Zico viste atter sitt gode temperament å la seg flatt ned for å vise at han ikke var noe fare. Tibben godtok det ganske så raskt, men syns det holdt med turkompis - å leke trengte man i allefall ikke!
Jeg og Zico har også øvd litt på "slipp" i dag, da han er veldig flink å hente ting som en stor Flat'e-munn lett kan ødelegge. Det skjønte han raskt, å når han kom hjem var det som at han bare gikk rundt å hentet ting han kunne slippe foran meg for å få godbit.... Mamma var kanskje ikke så stolt da, men hovedsaken er vel at han kan slippe? ;-) Syns det er litt moro med hunder som "lærer oss å gi de godbiter" - de er bra smarte! :-) 

Ha en fortsatt fin uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar