mandag 20. februar 2012

Monday morning blues?


En grå mandag med ruskevær høres kanskje ikke så fristende ut, men for en emigrert nordlending som meg gav det meg en nostalgisk følelse av nord-norge. Da var det herlig å komme litt opp i høyden på tur med biko for å kjenne vinden ta litt tak i kinnene :-)

Jeg hadde ett lite "gjennombrudd" med Ernst i dag, da jeg har jobbet litt med Cava som ikke sier ifra. Ernst er litt bøllete mot de som ikke sier ifra, dermed håpet jeg at Cava skulle klare det snart. (Det gjelder flere hunder, for det er en del kompiser som tror at de kan gjøre nesten hva de vil med Cava hvis jeg ikke sier ifra). Cava sa skarpt ifra når Ernst kom bakfra å dyttet henne i siden, Ernst så passelig forskremt ut med det samme, men resten av turen gikk veldig greit - Ernst bøllet ikke foruten han spurte pent når han ville leke :-)
En tur med "frallen" Ernst!


Ikke fotogen i det hele tatt! Hehe, det er sjeldent jeg tør å legge ut ett slikt bilde, men det må vel til iblant ;-) 


Fiiint å nyte vinden og utsikten! 


Denne herren har jeg i perioder med på tur hver dag, så han fortjener en liten oppmerksomhet han også .
Tibben Rolex, en herlig gammel gutt <3  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar