fredag 20. januar 2012

Enda en flott uke!

Som kanskje flere har skjønt, har jeg ikke kapasitet til å ta med alle oppdragene mine hver uke her - da måtte jeg ha hatt mye mer tid (noe som kanskje ville gått på bekostning av hundene igjen)- men en liten oppsummering for hver uke får jeg i allefall til :-)



Tur i skogen med jentene mine, Cavalieren Daisy og tibben Rolex



 Linene går mye i tull, så de to voksne (Arja og Rolex) får gå løse. Daisy og Cava må
 ha line når de to går ilag på tur, ellers springer de bort i det endeløse intet i vill lek :-)



Så mye god lukt! 



Cæsar, eller "Sesse" som jeg ofte kaller han - godt å springe litt!



Ofte er nok godbitene litt mer interessante, så Cæsar har meg i fokus ofte! 



Arja's mening om viktigheten av årsoppgjøret... Klandrer henne ikke ;-)


Beklager igjen mine dårlige bilder!
Her er noen "nye" turvenner - blandingsgutten Troy, en liten storsjamør!


Den beige/hvite blandingsgutten er Bico, en herlig kar med fart i! Tricoloren er basenjien Bianca.



Bico og Basenji'en Bianca - en søt liten frøken 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar